מידע נוסף | ** עידכונים מאז יום ג' מסומנים מטה בצהוב**
ראשית, תודה רבה לפאבל לויצקי על הסיוע בעידכון המפה והפקת המסלולים.
המפה מעודכנת מאד, אי הדיוקים שזיהיתי זניחים. קוי מתח לא מופיעים במפה אבל העמודים כן. בסבך לאורך הנחל חלק מהעצים אינם מופיעים.
סימון השבילים אינו לפי תקן מפות רכובות, רובם מהירים ועבירים באותה מידה, אין צורך לרכוב בלחץ נמוך בצמיגים.
השטח מישורי לחלוטין, קל לרכיבה ומרובה שבילים, כך שנדרשות בחירות ציר זריזות ורכיבה מהירה. בכל רכיבות הארגון לא היה אף תקר, אין קוצים בדרכים.
התחנות מוקמו בפינות חמד שמצאתי לאורך הנחל, זה אילץ בחירות ציר קלות יחסית אבל ישפר את ההנאה מהטבע הירוק (כהה) על גדות הירקון, מי שלא "לוחם פודיום" יהנה אם יתעכב בהן מעט.
שימו לב לזיהוי הגדה הנכונה במרכז העיגול, זיהוי שגוי יעלה ביוקר...
אין חובה להגיע עם האופנים עד התחנה עצמה - למעשה זה עשוי להוביל לטביעתם.
חציה רטובה מותרת רק במעבר המסומן במעלה הנחל (15 סנטימטר עומק, אינה הכרחית אך התאמצתי שתהיה כדאית).
המסלול תוכנן כך שלא יהיה כדאי לחצות סבכי קוצים, שימו לב לסכנת נחשים בעונה זאת.
חלק מהרכיבה והתחנות על גבול המפה - היו ערניים.
רוב הפרדסים עבירים לאורך שדרת העצים, אם כי יש סיכון בנזק מהענפים על הקרקע, בתנועה לרוחב הפרדסים יש להקפיד מאד שלא לפגוע במערכות ההשקיה וברשתות.
יש לתת זכות קדימה למבקרי הפארק, שימרו על הבטיחות שלהם ושלכם! נא לרכוב במסלול האופנים היעודי כשיש כזה והאטו כשהראות מוגבלת.
המשולש ימוקם בקצה המזרחי של הפארק, למול אסותא, כ 3 דקות רכיבה שתבוצע מנקודת הכינוס, רק בשביל האופניים הסלול של הפארק, לא יהיו סרטי סימון ומי שאינו בטוח יוכל לעיין במפה שתהיה בזינוק.
כדי למנוע רכיבה במהירות מסוכנת בדרך לסיום שולבו תחנות "האטה" בדרך ל 100, אל תדלגו עלהן בטעות.
תחנת הסיום תמוקם כ100 מטר לפני אזור הכינוס, רוכבי הדואטלון נדרשים לפרוק את השלב הרכוב ולעשות סטרט לרגלי בכינוס תוך 60 שניות.
השינוי בוצע מטעמי בטיחות, משפך הסיום של הרכוב משותף למסלול מהזינוק למשולש הרגלי - רכבו בזהירות!
שטחים סגורים: אזור בעבודות עפר בדרום המפה וחברת חשמל במזרח המפה.
אין תחנת מים במסלולים למעט ברזיות ב 3 קילומטרים האחרונים בתוך הפארק ומי הירקון רעילים לשתיה.
דואטלון (רכוב + רגלי)
בתוצאות תפורסם קטגוריה יעודית למי שיעשה דואטלון
הניווט הרגלי יבוצע מייד בגמר הרכוב
החלק הרגלי בדואטלון הינו המסלול הבינוני בלבד
מיד עם פריקת הצ'יפ לחלק הרכוב יבוצע קליר וסטרט והניווט הרגלי יחל.
זמן ההתארגנות לניווט הרגלי על חשבון הנווט, כדאי להכין את הציוד להחלפה מראש באזור שיוגדר לכך, המארגנים יעשו מאמץ לשמור על האופניים והציוד באזור זה אבל מומלץ להביא מנעול.
השתתפות בדואטלון מחייבת הרשמה נפרדת לרכוב ולרגלי, בפניה ישירה לרן שביב ינתן קופון 10 שקלים למסלול הרגלי, למשתתפי הדואטלון.
מתחילים/נשים/עממי
לרוצים להתנסות בניווט רכוב מומלץ מאד לבצע את המסלול הקצר כסקור (יש להרשם מראש) או לרכוב את המסלול הרגלי הארוך בפארק (ולדווח בפריקה כי הוא בוצע רכוב).
ציוד חובה - קסדה, טלפון, מיכל מים מלא.
ציוד מומלץ - גרביים להחלפה, מוט סלפי.
מתקני מפה של האיגוד יושאלו בכינוס, ציינו בהערות במהלך הרישום. |